mandag den 7. januar 2013

Hår trumfer smerte

Denne dag kommer til at gå over i min historie bog, som dagen der startede med store smerter i ryggen.

Dagen hvor mødet med ung smart pæn mandlig kiropraktor fik mig til at glemme smerterne for et kort øjeblik og KUN fokusere på det faktum at mine ben IKKE var nybarberede - (så dumt at finde ud af når man ER blevet bedt om at tage tøjet af foran pæn kiropraktor der skal til at tjekke reflekser på mine kradsede ben).

Dagen som overbeviste mig om at fifty shades IKKE fanger mig.

Dagen som bød på den hidtil mest særprægede genstand jeg endnu har set i en genner (WTF ER DET)



Sov godt derude :-)

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring!
    Købte du den?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Nej jeg lod den pænt ligge.

      Slet
  2. åhhhh nej behårede ben, er næsten lige så slemt som en bussemand på overlæben eller et par tislugtende underbukser, fordi man akut blev indlagt på sygehuset, og ikke lige nåede at skifte de underhylere, der burde være skiftet mindst tre gange, men ikke er blevet det pga svært øjen migræne anfald!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahahaha :-) præcis......

      Slet
  3. Håber det går bedre med ryggen :-) Er sikker på at ung pæn kiropraktor har set det, der var værre :-)
    Hurra! Er så glad for at du siger det om Fifty Shades - jeg synes den er over the top!
    Og det der instrument - kunne det være en massagepind-ting?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh jeg håber du har ret. Det går ikke ret meget bedre desværre, men må på job idag.......
      Fifty shades........ Hvad kan jeg sige andet end nej tak til resten af serien!
      Hvis dimsen er tilpassede skulle jeg måske have købt den til min ryg ;-)

      Slet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar :-)